Interactive

Podílíme se na obsahovém online marketingu a propagaci různých značek http://zena-in.cz/clanek/pohodlne-v-barvach-leta?preview=on 

Vyvíjíme vlastní on-line projekt KNIHOBOREC na podporu slovenského jazyka a literatury http://www.knihoborec.cz .

Pomáhali jsme vyvíjet aktuální on-line komunikaci pro společnost Mattel http://www.fisher-price.com/cs_CZ/index.html http://www.fisher-price.com/sk_SK/index.html.

RADOST DĚTEM/RADOSŤ DEŤOM http://www.fisher-price.com/cz/RadostDetem a http://www.fisher-price.com/sk/RadostDetom je úchvatný projekt, který společnost MATTEL spouští po celém světě. Jsme velmi rádi, že můžeme být jeho součástí.  

Na tomto odkazu http://www.cinemacity.cz/4DX si můžete prohlédnout adaptaci spotu k novým filmovým zážitkům 4DX, který jsme společně s dalšími reklamními formáty připravovali pro Cinema City.

Přes tento odkaz http://www.kotihostivar.cz/  se dostanete na webové stránky k projektu KOTI Hostivař II, pro který jsme připravovali kreativní a grafické řešení. 

ZDE si můžete prohlédnout ukázku on-line inzerce k rezidenčnímu projektu KOTI Hostivař II, kterou jsme realizovali pro společnost YIT. Inzerce byla umístěna na vybraných servrech se zaměřením na oblast bydlení.

ZDE najdete interaktivní formát vánočního přání, který byl součastí vánoční kampaně pro společnost GREENEA. Přáníčka byla doručovaná formou adresného mailingu.

Tyto fotografie jsme pořídili v rámci eventu pro společnost ORCO. Jeho cílem bylo podpořit prodej bytů v lokalitě Slunečný vršek. Během jednoho dne se prodalo osm bytů.   

Na tomto odkazu http://medicina.ronnie.cz/c-13018-thajska-masaz-xi-aroma-masaz-lavovymi-kameny.html si zas můžete prohlédnout ukázku on-line komunikace pražského studia thajských masáží Shanti, propojenou se spotřebitelskou soutěží. Pro propagaci jsme zvolili jeden z nenavštěvovanějších servrů se zaměřením na fitness a wellness, on-line magazín ronnie.cz.