S Modrou pyramidu http://www.modrapyramida.cz, dceřinou společností Komerční banky jsem začala spolupracovat v únoru 2018 jako creative leader. Mým hlavním úkolem bylo nastavit novou kreativní strategii této značky z vizuálního i textového hlediska a adaptovat ji napříč všemi komunikačními kanály. Za tímto účelem jsem vytvořila novou komunikační kampaň včetně grafického manuálu.Kampaň s Tomášem Matonohou v hlavní roli byla zaměřena na produkt Rychloúvěr a obsahovala tyto komunikační formáty: televizní spoty, radio spoty, tiskovou a on-line propagaci. Podle výsledků reprezentativního průzkumu společnosti IPSOS kampaň po dvou měsících přinesla 40% posílení image značky a 20% nárust prodeje Rychloúvěru.
Kromě externí komunikace se věnuji také interním projektům Modré pyramidy. S realizací zakázek mi pomáhá grafik Sergej Simčuk, s kterým už několik let tvoříme sehrané duo. Na některých z projektů jsem spolupracovala s designérkami a ilustrátorkami Zuzanou Belkovou a Evou Roverovou.
Na těchto odkazech si můžete pročíst pár informací o mém působení v Modré pyramidě:
http://galeriereklamy.mediar.cz/reklama/modra-pyramida-rychlolinka-tomas-matonoha/
https://www.modrapyramida.cz/o-nas/tiskove-zpravy/podzim-s-rychlolinkou-pro-pohodove-bydleni
https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/09/modra-pyramida-si-poprve-vytvorila-kampan-bez-agentury/
https://www.tyden.cz/rubriky/marketing/tomas-matonoha-klientum-poskytuje-i-kompletku_495182.html
A tady jsou vybrané reference: